Eminetan Merabalar 5 haftalık hamileğim bugün kese görmeye gittik doktor kesinin yanında kist olduğunu gördü şuanlık tehlikeli değil dedi yaşayan varmı
gulsahgul26 Eminetan bendede var 3.5-4 cm doktorum önemli değil bebeği etkilemiyor dedi kaybolabiliyormuş kafana takma gebeliğinin mutluluğunu yaşa
Alinamoms Eminetan ben canım 8 cm kistim vardı 2 aya kadar erir dedi doktorum ve gerçekten eridi. Erimese bile sıkıntı yokmuş. Doğumda alıyolarmış. Yani ne sana ne bebeğe zararı yok orda duruyor öyle.
SdDkmnn Eminetan fazla yumurtlama sonucu döllenmeyen yumurtalar kiste donusuyormus 6. Haftamda kanamayla acil de yatış yaptım düşük yapıyorum sanmistim kistlerden ötürü kanama başlamış ama o şekilde devam etsem düşükle sonuçlanabilirmiş Allah korudu. 1 gece hastanede kaldık serum iğne falan kanamayı durdurdular. Sonrasın da protestan ve pruluton depot iğne kullandım 1 ay kadar lekelenme devam etti sonrasında kistler kayboldu
gulsahgul26 Alinamoms herhsngi bir ilaç falan kullandınız mı nasıl kayboldu baya büyükmüş benimde varda merak ettim
gulsahgul26 Eminetan bende kist var bel ağrısı ilk haftalarımda çok oldu lekelenmede oldu doktorum progestan fitil vermişti
Eminetan gulsahgul26 aa bendede aynı şeyler oluyor şuan sürekli lekelenmem oluyor doktorum progestoran verdi siz ne kadar kullandını geçtimi sizin tamamen
gulsahgul26 Eminetan çok şükür geçti 1 hafta kullandım öyle aşırı gelmedi ufacık bi nokta gördüm panikle gittim doktor bede risk almayalım fitil 1 hafta kullan eğer sonrasonda bırakınca gelmezse kullanmana gerek yok dedi
kubraa_a Merhaba, 5 haftalıkken bende de 4 cmlik kist vardı, doktorum kaybolabilir dedi. 7 haftalık kontrole gittiğimde kaybolmuştu.
Eminetan Umarım bende atlatırım şu riski birbirimize dua edelim hamiş anneler hamile annelerin duaları kabul olurmuş hepimizz risksiz kucağımıza alırız inş
gulsahgul26 Benim daha kaybolmadı 12. Haftamdayım ama doktor bebeği etkilemiyor dediği için kafama takmıyorum iyi olsunda doğumda aldırırız en kötü gitmezse kistide sende kafana takma çünkü en çok stres etkiliyo
gulsahgul26 Bademmmm benm geçen hafta gittim ikili test için duruyordu doktorum rahatlsttı ama bni kafana takılcak bşy değil bu doğumlada alınabiliyor sadece ağrı yapablr o yizden ağır kaldırma dedi ilk zamanlar kafama çok takmıştım ama şimdi rahatladım aklıma gelmiyor bile böyle konularda görmedikçe😅
SdDkmnn Eminetan Bu arada yazdiklarimla korkuttuysam kusura bakma kanamaya sebep olmuyorsa doktorunda tehlikeli değil dediyse takılma. Sonuçta herkesin durumu farkli.
Eminetan SdDkmnn yok korkutmadı doktor bana olabilir gebellikte rastlanan birşey dedi gelen lekelenmem içinde kistden kaynaklı demedi bilmiyorum umarım hepimiz atlatır güzel doğumlar yaparız
SdDkmnn Eminetan yani bebeğin seninle kalacaksa bir şekilde güçlü duruyor kalıyor zaten ben kistlerden kurtuldum 5 6 hafta geçti bu sefer açılma başlamış tesadüfen kontrolde farketti doktor hemen yatış yaptırdı dikiş atıldı 17. Hafta da ve hep yatmak zorunda kaldim 28 i gorursek cok iyi diyordu doktorum. çok üzüldüm çok korktum sürekli olumsuzluklar oluyor diye ama nasip iste sonra sonra iyi dusunmeye basladim demek ki bebegim guclu 2 dir bana tutundu guclu kaldi başaracağız dedim hep. Şimdi 31+5 olduk . Yani demem o ki guzel dusun elinden geleni yap geri kalan her şey Allah tan