Dilara1503 Allah razi olsun canim.Amin insAllah bende onlara kavusmayi bekliyorum🤲 uzulmem canim soylerim tabiki.Basindan beri riskli bir gebeligim var.3 taneydi bebeklerim.9 haftalik birinin kalbi durdu.Ikizlerim kaldi geriye.29.haftada erken dogumla kaybettim biri 2 gun digeri 13 gun yasadi ama dayanamadilar.Cigerleri gelismemisti.2 haftada gelisim geriligi vardi ve zayiflardi.Zor zamanlar gecirdim simdi 2 bucuk yildan fazla oldu.Allah nasip ederse bu mucizeme kavusucam.🤲 ay canimm insAllah yetebilirim kizima.Bana cok iyi gelecek.Allah razi olsun senden💕