Dilara1503 4-5 bebek takımı koydum. Ne olur ne olmaz giyerse giyer giymezse geri döner kıyafet, havlu koydum, emzik ,biberon, 2 adet bebek sarmak için koydum, ıslak mendil, bebek bezi, bolca peçete, kendime 1 tam kol 1 yarım kol 2 adet pijama takımı koydum. Malum sıcaklarım falan yarım kolumu giyerim, 2 adet çorap koydum kendime patik falan, Türk kahvesi koyacam ameliyattan sonra narkozu hemen atsın diye. Aklıma gelenler bu kadar canım