Buse-93 Kızlar merhaba, gebelik şeker olup bulgur yiyen varmı ? Normalde max 145 falan çıkar, annem bulgur köftesi yapmıs yoğurtlu yedim 170 i gördü acile gidilecek bir değer midir bilgisi olan varsa lütfen yanıt😔
Gizemshn Buse-93 ben diyet yapıyorum bulgur pilavi serbest bana yükselmesinin sebebi bulgur olmayabilir
Deniz-denizim Buse-93 canım bende diyetle kontrol altında tutuyorum ve bulgur diyet listemde var hergğn yiyorum neredeyse yükselmesinin nedeni bulgur değildir biraz fazla yediysen o yükseltmiş olabilir
Dryalp Buse-93 benım bildiğim 200leri gecınce gidiliyor canım biraz yürüyüşle düşer çok yememek lazım
Hemsiremom Buse-93 hayır yani ben peşpeşe kaç tane tatlı yiyorum ölçsem kim bilir kaç çıkar.yemekten iki saat sonra ölçerseniz tokluk kan şekeri olur o da 200 leri geçmezse sizin için de bi sorun olmaz
0101sevo Buse-93 bendede gebelik şekeri yüklemesinde yüksek çıktı diyetle kontrol altına aldık en çok yediğim şey bulgur hatta bazen 2 tabak bile bulgur pilavı yiyorum en fazla 125 çıkıyor bulgur hiç bi şekilde etkilemiyor şekerimi doyurucu olduğu içinde çok tüketiyorum.
Dryalp Buse-93 oluyor malesef benımde çıkıyor inisulin kullanıyorum bulgur pilav olarak veriyorlar ama çok ver vermiyorlar Yinede
Buse-93 Dryalp normalde çok 145 i geömez insülin vermedi ama inanılmaz yıprandım psikolojik olarak 34 e giricez yarın ya sabır ya selamet diyorum
Alperefet Buse-93 bulgur beni yükseltmiyor ama pilav olarak yapıyorum ben ne kadar yediğiniz de önemli yarım porsiyon yiyorum ben