Buseozbas Hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻 ben de dün 10 saat suni sancı çektikten sonra spinal sezaryenle oğlumu kucağıma aldım 😊 hiç korkmayın ben hayatımda ameliyat olmamış insandım çok rahat geçti bazıları kesildiğini falan hissediyormuş ama ben onu bile hissetmedim hep sohbet ettim ordakilerle hemencecik geldi oğlum 😊 Allah size de kolaylıklar versin 🌸