Gamze0502 Canım benim 25.haftadayım ben şimdi valla ben alışverişe başladım😀 Aynı senin gibiydim ay asla aynı almam aynı giydirmem diye şimdi tam ters oldu beğendiğim tulumlar için ikisinede aynısını alır oldum🙈 Şimdi benim doğumum nasipse nisanın ilk haftası inşallah o nedenle çok kalın şeyler almadım. Ama uzun kollu bodyler hem tamamen beyaz aldım hemde renkli, kendiliğinden ayaklı ve eldivenli tulumlar, ayaksız tulumlar, zıbınlı birkaç tane takım, eldivenler, çoraplar, müslinler, triko battaniye, bakım ürünleri şampuan pişik kremi yağlar, küvet seti ayaklı almanı tavsiye ederim, banyo süngeri tamamen doğal lif, birkaç tane triko tulum, pamuk şapkalar, alt açma bezleri, alt açma minderi, popolarını silmek için ince pamuk, ağız mendilleri, hastane çıkışlarını triko aldım ikisinede ekru renk🙈 ben genelde tulumları bodyleri 1-3 ay aldım ana yenidoğan tulum ve alt üst takımda birkaç parça aldım. Havalar ısındıkça ve büyüme hızlarına göre kısa kollu vs alırım diye düşündüm. Odaları için mobilyacımız geldi ölçüler alındı şubat sonu inşallah teslim edilecek. Bebek arabaları ve puset içinde haftaya gidip alıcaz bakalım. Biberon ve emzik alıcam ayrıca avent biberon bibs emzik almayı planlıyorum.