Neslihan38 anne_adayiii banada aynısını demişlerdi alttan bakmak istediler ben istemedim daha sonra detaylı ultrasona girdim orda gözükmüştü
anne_adayiii Neslihan38 bana alttan bakmayi teklif bile etmediler. Insallah göreceğim cok teşekkürler 💓
anne_adayiii Duygue ediyorum hemde çok.. bu durumu yaşayan cok kisi olmus içime biraz su serpildi sagolasin 💓
Esraumit anne_adayiii hayır hiç.ben zaten hamileliğimde hiç panik yapmadım.sadece toksoplasma rubella testlernde ve ikilide iyi çıkmasını diledim 🙏 doktorumda bekleyelım bebek kalp atısı için dedi olur dedm 😊
svmeybgl anne_adayiii benim kuzenim yaşadı boş keseyi . Kese vardı bebek yoktu ama b hcg takibine bakıldı artma gözlenmediği için tam tanı konulmuştu
deletedmom6295 anne_adayiii 6+2 de keseyi gördük kalp atışları 7. haftada duyuldu annelik içgüdüsü endişeler hiç bitmiyor. Dilerim sağlıkla kucağımıza alırız evlatlarımızı
anne_adayiii deletedmom6295 amin🙏 daha öğrendiğim an başladı o iç gudu.. herşey güzel olacak ALLAH ın izniyle.. cok sagol💓
Erkekannesi1 anne_adayiii İnşallah görürsün canım kötü düşünme ben göremediğim zaman insanlar bana neler neler dedi yok dış gebesindir yok boş gebe 9. Haftada bir ümitsizlik le gittim doktora uzandım hiç ultrasona bile bakmadım sonra birden kalp atışlarını duydum ağladım inşallah seninde burda güzel haberlerini bekliyoruz❤😘👶
anne_adayiii Erkekannesi1 ne mutlu sana❤ umarim bende aynisini yasarim. Sağlıkla gelsinler ınsallah 😘🙏
Rana38 anne_adayiii canım korkma kalp atısını 8. Haftada duydum benimde kese kucuk tu keseyı gormek ıcın alttan baktı dıs gebelikten suphelemdı ama cok sukur suan 21. Haftada yız
anne_adayiii Rana38 kendime kızdım aslında adele ettim diye.. Daha ilk kontrolüm du kendi doktoruma insan hergun gidip görmek istiyor.. şimdi diyorum bir görsem dünyalar benim olur.. ınsallah dediğin gibi olur bu mesajlar bana guc veriyor .
Mondlicht anne_adayiii bence içini ferah tut Allahım hayırlısıyla bebeğini kucağına almayı nasip etsin benim gebeliğimde 7+4 te boş gebelik tanısıyla kürtaj oldum şuan hala pişmanım neden beklemedim diye. Sen bekle canım inşallah bebeğini görür minik kalbinin attığınıda duyarsın 🙏
muhteriz Aynısını yaşadım 6+3te ultrasonla baktı kese var ama bebek görünmüyor büyük ihtimalle boş birdahaki gelişinde kürtaj olabilirsin dedi aynı gün başka doktora gittik alttan muayene ile bebeği gördük kalp atışı duyduk Canını sıkma