anne_adayiii bende boş gebelik yaşadım ilk hamileliğimde 9 haftaya kdr bekledik ama malesef kürtaj oldum 6 ay sonra hamile kaldım şimdi kızımla💞 37+4olduk rrabbim sağ salim kucağımıza almayı, isteyen bekleyen herkezede saglıklı sıhhatli bebişler nasip etsin
🙏🙏💕💕inşallah💕💕🙏🙏