mavikelebek_ benimkini ben seğirme olarak 1 2 kere hissettim oynadığı saatlerdebhic oynamadı acildeki doktr bi daha bu kadar bekleme hissetmediğim zaman gel dedi bence takip et eğer hareket yoksa git bence acile en azından biz tedbirimizi alalim gerisi Allahima kalmış