Merhaba anneler
Dün geceden beri hareket azlığı var normalde gece kıpır kıpır sağlam tekmeler atan oğlum gece oynamadı 4 gibi yatarken ilk hareketini hisseder gibi seğirme gibi oldu sabah dahiliyeye doktora gidicektik 10.30 randevum o zamana kadar oynamadı hastaneye varmaya yakın çok az bi hareket hissettim bu saat oldu hala öyle sağlam tekmeler yok azar azar yumuşak küçük hareketler var sizde de oldu mu bunlar