Meltem00 merveklyc anladım canım muhtemel banada git 12 haftada gel derler testler vs yapılır sonra senın gb devam eder tesekkür ederım :) bişey daha doğumu gazide mı yapcaksn bu konuda konustun mu hiç
merveklyc Meltem00 Evet canım sorun olmadığı sürece ayda bir çağırıyorlar.Sen hocaya ne kadar ödüyorsun? Muhtemelen orda yaparım inşallah Allah nasip ederse şimdilik memnunum tavsiye üzerine gitmiştim zaten.☺️
Meltem00 merveklyc 230 tl dedıler sadece hocaya ödeme zaten emeklı sandıyım ben dger seylerde ödeme yok