Ozlemm_oz37 Doktorum devlette, özeli olsa özeline giderim hiç devletmiş özelmiş ona bakmıyorum.Bizim şehirde zaten 1 tane özel hastanede var orası da %95 herkesi gerekli gereksiz sezaryen yapıyor.Her seferinde 15günde bir muayene,tahlil vs bir sürü masraf çıkartıyor.Anladıktan sonra vazgeçmiştim özelden.
Özel şahsi muayenesi olan 2 doktor var sevdiğim,onlara arada gidip bi kontrol oldum hem ultrasonları güzel eş girebiliyor vs.
Doğumlarımı devlet veya fakülte hastanesinde yaptım hep.