Hanife_ikranuR Bahardali bende kız ne dedi doktor ne zaman gidiceksin yada öğrenmeye bide kaç haftalık oldun
Bahardali Hanife_ikranuR 12+3 de detaylıda kız dedi. Notmal kadın doğumcu 3 gün sonra kesin erkek dedi. 3 hafta donra gideceğim aminiyosentez için tekrar peritanologa
Hanife_ikranuR Bahardali hayirlisi olsun kuzum eli ayağı düz sağlıcakla al kucağına bebeğini insallah
Blackk34 Bahardali Yagmurtanesi Arkadaşlar perinatolog detaylı ultrasonda bana da 13. Haftada kesin kız dedi detaylı olduğu için ben kesin olduğunu düşünmüştüm daha önceki doktorum erkeğe benzetmişti bir sürü de pembe şey aldım değişme ihtimali olur mu ki🙄
Yagmurtanesi Bahardali yaaa aynı durumu ben yaşadım. Ama benim petinatolog bacak arasına bakmadan söyledi bebeğin genital tüberkülün açısına göre dedi. Normal kadın doğumcum farklı cinsiyet gördü bende çok merak ediyoruum
Ayseucn Bahardali bu haftalar biraz erken değil mi?12. Hafta hem çok erken hem pozisyonu uygun değil birşey söylemeyeceğim demişti dr um 16. Haftada söyledi
Deletedmom27 Bahardali bana boş geldi pipi daha belirgin oluyo bilmiyorum bence kız 😅gönlünce olsun inşallah🤲🏼❤️