Bahardali bende perinetolog takipliyim kadın doğumla perinatologda takip ediyordu o yüzden biraz erken girdim detayliya19 haftlk devlete gidiyorum ama ben banada 19 haftalıkken detaylida ilk kıza benzetti Dr sonra kesin erkek dedi ama bayağı bı zaman göremedi hatta karnımı sarstı pozisyonu değiştirmiyor dedi o yüzden inanmadım kesin erkek olduğuna ama detaylı oluncada insan kesinmidir diyo devlet hastanesi olduğu için hiç net değildi ben hiç anlayamadım yani göstermedi pipi faln alltan muayne ediyim dedi onada kafam karıştı dedim görmediği için heralde alttan muayne etmek istedi🤷🤗 hayirlisi olsun hakkımızda rabbim gönlümüze göre versin şimdi ,21 haftaligim gidene kadar kontrole 22 yi gececek bakalım ne dicek o zman