Selinbam Adonis01 ben alıcam humana hem hastanede içmek için bişeyim olur belki fayda da eder ne bliyim😉✨
Adonis01 Selinbam Haklsın canım , bugün odası geldi , henüz yerleştirmediğim halde gidip gelip bakıp mutlu oluyorum 😁 Dediğin gibi bitireyim de ben de sonra keyif yaparım ☺️ Humana ben de alayım madem , işe yarıyorsa ☺️🌸❤️
Brbrrr Mavi-elif neler yaşıyorsunuz bu hafta da karnınız dan şertleşme oluyor mu ara ara Bebek toplanıyor mu
Mavi-elif Brbrrr ilk hamileliğim olduğu için toplanmamı bilemiyorum ama kafasını bazen hemen göğsümün altında hissediyorum ve bu gün içinde 4 5 kere oluyor canımı acıtıyor. karnım çok sertleşiyor ara ara tekmeleri zorluyor bazen
Adonis01 SemaKctrk Canım doktor normal demişse sorun yok bence . Minyon bir bebekse kilosu normal olabilir ona göre ☺️🌸
tubiii0106 Ahucan 30+0 im bende bugun 30+1 den itibaren banu ciftci uygulamasi 31. hafat olarak gosterio
yelizb tubiii0106 evet misal banu çiftçiye göre 30 haftaya girdik.29 u geçince 30. Hafta sayıyor o uygulama.29+0 ile 29+6 aralığı
Meltemgndvn 30+0 olduk bizde 3 hafta önce gittim kontrole bebek şişko dedi bakalım nasıl normal dogum olcak 😻
Mavi-elif Meltemgndvn kaç kilo çıktı kilosu acaba bende 30 haftadaym kilosu 2360 dedi doktorum 34 haftaya göre kilosu bizim minnoşta bi tosuncuk olucak galiba 😄
Tugba1421 Ahucan bende 29+2 27+3 de 1300 gramdı salı günü randevumuz var bakalım nasıl oldu tosuncuk😊