SemaKctrk Adonis01 aynı tarihteyiz sizin bebek kilosu kaç gr ben 14 ocakta bakıldım 1482 gr çıktı düşük mü
Adonis01 Selinbam Hazırlıklar ne durumda ? Bizim bebek odamız bugün geldi . Artık yavaş yavaş kıyafet yıkama, ütüleme işine girmeyi düşünüyorum birkaç güne kadar
Adonis01 SemaKctrk Canım ben 17’sinde gittim 1640 gram dedi doktor . Normal dedi . Senin doktorun nasıl dedi ?
Mavi-elif 29.6 günlüğüz bizde 🥰 28. Haftada kilosu 1604 gr. İdi🤭 30 haftada tekrar kontrol var bakalm kaç oldu minnoşlarımız🤗
Brbrrr Mavi-elif neler yaşıyorsunuz bu hafta da karnınız dan şertleşme oluyor mu ara ara Bebek toplanıyor mu
Selinbam Adonis01 ayy benm nerdeyse çanta hazrlığım bitti bi tek depend humana falan almak kaldı😊odamızda bitti hah bi de bebek arabası daa almadık 🌸💜🧿ben biraz erken davrandm galiba 😁
Adonis01 Adonis01 Hımm humana çayı mı ? Ben almayı düşünmemiştim ama aldan mı ki sence ? Alışveriş kısmı bende de bitti sayılır ama işte yıkama, ütüleme , yerleştirme başlamadım daha ☺️
Adonis01 Selinbam Bence sen normalsin canım ben geciktim 😁 Sanki hazırlığı yapınca bebek gelecek, erken doğum olacak diye korkuyorum 😐 Bir de çalıştığım için bir türlü fırsat yaratamadım . Ben de başlayacağım artık ☺️
Selinbam Adonis01 Allah korusun erken gelmedin minikler ama burda okuyoruz 36 da da kendiliğnden gelebiliyolat yinede sen de bitir kafan rahat etsin sın haftalar keyif yapalım☺️💜
Selinbam Adonis01 ben alıcam humana hem hastanede içmek için bişeyim olur belki fayda da eder ne bliyim😉✨
Adonis01 Selinbam Haklsın canım , bugün odası geldi , henüz yerleştirmediğim halde gidip gelip bakıp mutlu oluyorum 😁 Dediğin gibi bitireyim de ben de sonra keyif yaparım ☺️ Humana ben de alayım madem , işe yarıyorsa ☺️🌸❤️