İlk çocuğum erkek ve mide bulantım çok hafifti ve kusmalarim da 4 u geçmemişti.karnim yukarıda ve dikti cok hafif ve eğlenceli bir hamileligim geçti.bu sefer daha 16 haftaligiz ama içim dişima çıktı resmen ayrıca kalça ve çatı ağrım var hala mide bulantilarim geçmedi bir de en çok dikkatimi çeken karnım çok aşağıda oturunca bacağım bile carpiyo ve rahatsız ediyor ve doktorum kız dedi.hurafe mi bilmem ama kız ve erkeğin belirtileri gerçekten farklı