2bebis1anne cansin95 benim ilk cocugumda erkwk gosteriyordu kizim olu maalesef tutmadi inanmadim bdn pek onada
Hatice1721 zynpcknn bana da ayrıntılı da kesin erkek dendi çok kız hissetmiştim 13.haftada kız demişti doktor .İkinci hamilelik bir tane oğlum var ayrıntılidan umudum yok .
momsboys Syma-ma benim ilk oglum soldaydı ikinci oğlum sağda hiç alakası yok o ay hangi yumurtadan yumurtladıysan o tutuyo😅🥰
cansin95 mom6565 yukarda mom6565 yukarda anlattım örnekle canım bi bak istersen yada eşin ve gün ay yıl yaz bana bide aon adet tarihi hesaplayım
Tuba11 cansin95 benimkine bakabilir misiniz. Eşim 24.11.1995 - Benim 01.10.1995 son adet tarihim de 20 Eylül 2020
Dilek1996 cansin95 bana da bakar mısın benim 10.08 1996 Eşimin 13.06.1993 Son adet tarihim 16.04.2020
annepanda cansin95 bama doktorum bebek solda boyle olunca kız diyorlar bakalım ne olacak dedi ve kiizim olacak. Yüzük testi yapmıstim oda kiz çıktı. 🤷🤭
cansin95 annepanda işte çıkıyor arada %50ihtimal zaten illa birilerinde tutuyor ama kesin tutuyor diye bi test yok daha😂
Merinosunannesii cansin95 kız benim hepsi tuttu ya ayaklar soguk olursa kızmış kalça büyürse kızmış kese sağdaysa kız ki sağda Çin Rus takvimi de kız cıktı tek tutmayan bıçak makas muhabbeti gerisi ne denirse cıktı kızım olacak nasipse 🤭🧿
Halise2121 Merinosunannesii Benim bildiğim ayaklar soğuksa erkek sağ solda yalan bnim iki kızımda sagimdaydi ve bu hamile olduğum kızımda solda. Yani o tutmuyor ama işte bazılarında tutuyor 😅
cansin95 Aylin1 hadi yaa değişen oluyor ya bakalım bekle biraz daha anlayamıyorlar göbek kordonundan kafa karışıyor
Kimkibu cansin95 bendede aynı şeyler 😂 hep erkek dendi ne bulantım vardı ne sivilce bebeğin yeri herkes erkek diyodu kızım oluyor benimde :))
cansin95 Kimkibu 😂😂🙈bendede aynı inanmıcam bidaha diyorum ama benn kendimi biliyorum bir sonraki hamileliğimdede aynı bu kafada devam ederim 😂😂🙈