Gunes_84 şimdiye kadar olmadıysa daha olmaz merak etme. Benim ilkinde hiç olmadı . İkşncide de hafif midem bulanıyo gibi oluyodu arada ama hiç istifra etmedim o da zaten 10. Haftada geçti 🥰 sadece midesi bulanmayanlarınn tek sıkıntısı kilo alması 😂 ben şimdiden 4 kiloyu garantilerdim 🌺🥰