Ben de 12 haftalık hamileyim . Daha önce reflü rahatsızlığım olduğu için galiba sabahları safra çıkartıyorum . Daha sonrasında herhangi bir kusma ya da aşerme durumu yaşamıyorum çok şükür. Cinsiyetimiz de erkekmiş . Kardeşimin Kızı olacak ama o hep kusardı . Kişiden kişiye fark ediyor hamilelik