6217 Kızlar bana dua edin normal doğumum başlamış geceden beri bekliyordum 1 cm açıklığım olmuş eve geldim duşumu alıp 12.30 da gidicem inş kolay doğumum olur bebeğime sağ salim kavuşurum 🤲🏻🙏💕
Merinosunannesii 6217 ayy ne güzel hadi hayırlısıyla bir avazda doğurda kurtul insallah darısı başıma insallah hoş daha 3 ayımız var ama🤭🤭
Hanife_ikranuR 6217 inşallah canım allah bağladığı düğümü çözer bol bol dua et bi avazda kurtul saglicakla bebeğini kucağına al
bebisini-bekliyor 6217 Allah kolay dogum nasip etsin inşallah canım hayırlısıyla bebiş te sende cabucak saglıkla kavusun ınsallah
Yelizimmmm3447 Hadi hayırlısıyla al kucağına canım sıcak Bi duş al eğer yürüyüş yapma olasılığın varsa biraz yap bide çömelme haraketleri yap açılan olsun darısı başımıza 🙏🙏🙏🙏🙏
Gngr_33 6217 hayırlısı olsun inşallah bir avazda kurtulursun 🙏 1 cm çok az değil mi hemen nasıl yatış verdiler
MirayMiranefe 6217 canm bnde şuan hastanedeyim 38 haftalık muayene oldm bnmde rahim yumusamis 1 cm açılma var dedi sancılarını bekleyelim dedi yatış vermedi bna
Yasellaaa 6217 Allahım bir nefeste sağlıkla kucağına almayı nasip etsin dualarım sizlerle 🙏 oleeeeyyy bebek geliyor 🥰💕💕🤰