deletedmom24 aşı olan kolunun üstüne yatmaman gerek zaten hemşire bana öyle demişti o yüzden yapmadan önce hangi tarafa uyuyorsun diye sormuştu ben kaynar suya havlu atıp sıkıp aşının üstüne koydum şişi indi ağrısını aldı ama hareket falan ettirirken ağrıdı yine 1 hafta kadar