Asena-34 Kızlar napsak da doğusrak dans etim hurma yedim eğilip kalktım sabahlara kadar iş yapıyorum kanala dahi İnmemiş napcaz of 🤦🏼♀️
NurSema01 Asena-34 39+2 dediklerinin hepsini bende yapıyorum 37den beri açılmam bile yok 😂 çokta şey yapmamak lazımmış yani anladığım bu
Rukiyesevgili Asena-34 alemsin ya aynen yemin ediyorum kafayı taktım resmen dün bir arkadaşıma dedim ki istihareye yat bakalım ne zaman doğuracam 😂
Asena-34 Burciin19 gerçekten aramızda 1 gün var bakalım doğurur Musun gerçi nişan gelmiş yani 1 haftaya doğurursun bence 😂
Tiredmom Asena-34 siz biraz daha bekleyin lütfen sıra bizde😂 39+1 😭😭😭😭 ilk oglum 39+5 te gelmsiti son zamanlar çok zor ah ah
Burciin19 Asena-34 çocuk beni telaşlandırdı sonrada gelmem dedi oyun oynuyor 😀 bakalım kim önce doğurcak bol hurma ye squat yap merdiven in çık
Asena-34 Tiredmom 34. Haftada sancılarım başlamıştı korktum diye galiba tamam gelmiyorum der gibi 😂🤦🏼♀️
idilduru 38+4 🐥 37de doğum pozisyonu aldı ama hala kanala girmedi. Sabırla bekliyoruz ama gelen giden yok 😂
Asena-34 idilduru ay benimki 32. Haftadan beri döndü başı aşağıda ama kanala inmiyo 😂 böyle inat olamaz 😂😂