Ilknur1 20 haftalık oldum devlette doktorun ilgisi berbat sırf testler falan olsun diye devleti tercih ettik ekranları o kadar kötü ki bebeğin cinsiyeti gösterse bile bu ekranla göremem dedi zaten soru falan sormak hakgetire 😒 tavsiye üzerine özele randevu aldım hiç bi sorun olmadı 🙏🏻 Bal gibi ilgilendiler ve ilk defa eşimde benimle muayneye girdi 🥰