Ilknur1
Ben 28. Haftamda kan uyuşmazlığı iğnesi yedim. Hemşire dosyana işlendi ama doğuma girerken yine söyle doğumdan hemen sonra bebeğin kan gurubuna bakılacak eğer seninle aynı değilse yine iğne olacaksın dedi. Süreçte şu şekilde hamıleleığımın ilk ayı sordum kan uyuşmazlığım var diye. Ben negatifim eşim pozitif. Doktorumda bana kanaman, lekelenmen ağrın sızın olmadığı için 28. Haftayı beklıcez. Eğer böyle bişey olursa direk müdehale ederiz dedi. Ve 2 ayda bir kan uyuşmazlık için kan tahlılı yaptı. Takıp etti. 28de de iğnemi oldum. Şimdi 33. Haftamdayım çok şükür hiç.bir sıkıntı yok. İğneyide hissetmedim bile, hemşirenin eli cok hafıfti sanırım☺️😅