FatmanurHas Doğum yaklaştıkça tedirgin ama bir o kadar da heyecanlı oluyorum. Ve normal.dogum.dusunuyorum. ama sizce doğumda nasıl.dogru ikinmaliyiz ? Doğru ıkınma nasıl oluyor 🤨
Hilalakar FatmanurHas canım zaten Doğum da hep büyük abdestin varmış gibi hissediyorsun bana bunu kimse demedi ben hep sıktım tuttum büyük tubalwtim bar yapıcam diye çok utanmıştım ama o bebekmiş ıkınma dazafen o anda oluyor merak etme sen ☺
SedaUfuk54 FatmanurHas Doğuma girmeden normal doğumlarda lağma yapılıyor zaten o yüzden miğfeniz boşalıyor kasılmalar olacak ve kasılmanız geldiğinde ıkınmayı boğazınızda toplamıyacaksınız büyük apdestinizi yapar gibi ıkınmayı aşağıya bereceksiniz nekadar doğru ıkınma o kadar çabuk kurtulamadır canım 😉😊
EdaMesut FatmanurHas İnan iyi samimiyetimle söylüyorum. Başlığını okuduğumda gülmekten öldüm 😁😁😁Allah’da seni güldürsün 😂😂ikinma egzersizlerle daha iyi öğrenebilirsin.
Zeze03 Bende merak ediyorum kendiliğinden geliyormuş o his ıkınma hissi doktorunu dinlemen yeter bence en iyisi onun yol göstermesi ıkın derse ıkıncaz ıkınma derse Yok 😁 allah yardımcımız olsun
Ferhangul01 Boş boş bagırmayacagız. Kaka yapıtor gibi ıkıncaz nefesimizi toplayıp kasılma gelince var gücümüzle ittiricez 💩 kaka bile yapabiliriz ama bu bebeğimizden Önemli değil cünkü bebek kanalda olduğu için bir an önce çıkmalıdır 😊😊
Aslihan26 Ferhangul01 peki kaka yapar gibi ıkınınca bu ıkınmadan kaynaklı basur olunmaz mı ki sanki bana o şekilde ıkınmak yanlış olanmış gibi geliyor. Siz bilirsiniz diye soruyorum k.bakmayın 😊
FatmanurHas EdaMesut 😀😀ya herşeyin egzersizi var da işte insan tedirgin oluyor o an napacam diye düşünüyor. 🤯😄😄
EdaMesut FatmanurHas bunun icin Videolar var nette. Bi bak istersen.😁😁birde arkadaşların dediği gibi kendiliğinden gelişir ama ya kıs ikinma riskide var. Sen bilinçlen videolarla bence.
burcutet Bu arada lağman şart değil isteğe kalmış. Doğum sancılarını azaltabildiği için tercih etmeyebilirsiniz. Ikınmak için özel bir şey yapmanıza gerek yok nefes egzersizlerini yapsanız yeter bütün doğum sürecinde ihtiyacınız olacak.
Hilalakar Aslihan26 siz başKası birime sormuşsunuz ama söylemek istedim ama maalesef öyle bir sorun oluyor ama herkes de değil tabi ☺ Bende hiç olmadı ama Ablam çok sorun yaşadı
Ferhangul01 Aslihan26 olabilir tabi olmaz diye bişey yok ama öyle oluyor kuzum başka türlü boş bağırılıp kendini boşuna yoruyorsun hiç bir anlamı olmuyor bağırmanın nefesini toplayıp kasılma gelince ıkınacaksın ki kasılmaya yardımcı olasın 😉
Asia Dogum yapip ıkınmayi beceremedim yapamadim cok zor oldu diyen var. O his gelse de bioneyince yapiĺamiyormu?
Aslihan26 Hilalakar ayy bende ondan korkuyorum bi kere oldumu da muhtemelen ilerideyse olur en ufak zorlanmada korkutucu. 😐
HaticeKutlu FatmanurHas doktorun yada ebenin ıkın dediği anda çeneyi göğüslere doğru dayayıp karnını şişirmekten ziyade kaka yaparcasına derin bi şekilde ıkınılması gerektiği söyleniyor bir çok kadın zTen ıkımdığımda kaka yapacağım diye doğumu uzatıyormuş o yüzden öncesinde lavman çok mantıklı bence kafa rahat ıkınmak gerek 🤣
Ferhangul01 HaticeKutlu artık lavman yapılmıyor , perine temizliği vs bu tarz seyler yapılmıyor diye biliyorum
gamze_06 FatmanurHas büyük tuvaletini yaPıyor gibi ıkıncaksın korkma tuvaletini yapmıosun bana lavman bile yapmadılar bişi olmadı
FatmanurHas gamze_06 zaten ben şey duydum doğum yapacağın zaman büyük tuvaletin geliyormuş ve önce onu yapiyormussun bana evde büyük tuvaletini yaparken da sonra git hastaneye dediler ne kadar doğru bilemiyorum ama