Asrinbaby Zagrozunannesi yürüyüş önemli tabi ki de ama benim karşı komşum evden çıkmazdı hatta her yere arabasıyla gitti geldi ana bi duyduk sancısı doğurması 3 saatin içinde olmuş ilk bebeği hemde 😂
Asrinbaby Zagrozunannesi havuz yasak diyorlar yarın kontrole gidince sorcam doktora tekrar izin verirse havuza gireceğim deniz eşim yalnız göndermez 😣
ZeynepKr Zagrozunannesi ben hergun mutlaka 1 saat yuruyordum kesin normal doğum dıyordu doktorumda ama 38. Haftada mecburi sezeryana alındım 😔 inşallah normal doğum yaparsın da kolay gecer canımm 🙏🏻🙏🏻