Zagrozunannesi Ben yürüyüş yapamıyorum eşim de gec gelıyo 😑 sizce yürüyüş şart mı ? Yürüyüş yapmadan normal doğumu guzel geçen oldu mu 🤔
MelissYd Zagrozunannesi inşallah değildir bende arkadaşım yok diye çıkmıyorum hiç bir yere eşim de geç geliyor ama artık sabahları yüzmeye gidicem sahile böyle olmaz gittikçe kötü oluyorum yürümek bile istemiyor canım.
Ikizlerannesi Zagrozunannesi yürüyüş doğumun kolay olmasını sağlıyor ben kızımı 39+5 doğurdum son aya kadar yürümedim daha doğrusu yürümek istemedim baktım olmuyor son haftalar yürüyüşe verdim kendimi hiç sancisiz 3cm açıklıkla gittim dr 15 dr doğurdum 🤣😉
Prensesininannesi Zagrozunannesi Bende yapmıyorum aynı neden den dolayı ama etrafımda kime denk geldiysem gün içinde sabah öğlen akşam çık 10 dk yürüsen yeterli normal istiyorsan kolaylık dağlar dediler deniyicem bende artık
2prensessannesi Zagrozunannesi canimya kafama takma ablam.varya hamileyken bir dk yerinde durmadi hep yuruyus is gezme ama bizim yegen ,40 i gecti gelmedi mecbur suni sanci verdiler
Zagrozunannesi MelissYd yüzmek çok iyi dıyolar bence fırsatın varsa yuzmelısın🤩 eve tıkalı kaldım resmen acıyorum hadi dışarı çıkalım da dıyemıyorum tek de bi yere gondermıyo beyefendı sagolsun bılmıyorum napıcagımı..
MelissYd Zagrozunannesi pazara markete derken yavaş yavaş başla o da alışır . Evde de yürüyüş yapabilirsin. Ben de başka şehirdeyim ailemden arkadaşlarimdan uzak çok zor oluyor cidden 😓
Asrinbaby Zagrozunannesi havuz yasak diyorlar yarın kontrole gidince sorcam doktora tekrar izin verirse havuza gireceğim deniz eşim yalnız göndermez 😣
Zagrozunannesi Ikizlerannesi masallah benim erken o zaman 35im su an da son hafta kendımı yürüyüşe vereyim 👍
Ayselcnt İşe yürüyerek gidip geliyorum.. toplamda 1 saate yakın yürüyorum.. bazen haftasonlarıda eşimle çıkıp yürüyoruz.. temizlik hazırlık işlerini bitireyim haftasonu saha çok yürürüm..
HicranKzn Bende yürümek istiyorum ama kızım için vermiyor kasılıyor yürüdüğümde sertleşiyor. Bende çıkamıyorum artık🤦🏻♀️