Kızlar lütfen kısa zamanda gebelik düşünürsen aynı şeyleri yaşayabilirsin falan gibi bilgiler aktarmayin öyle bir sey yok.
2 ay sonra gebe kaldim Rabbim’in izni ile daha sağlıklı tutunacaktir demişti Doktorum öyle de oldu. Hem eskiler bile Düşüğün kıçı içinde olur derlermis. Doktorum sadece psikolojik ve bedenen dinlenmem için 2 ay dedi hatta hemen bile dusunebilirsin demisti ben hic beklemedim 2 ay sonra tutundu nasibi kismeti günü saati var Doktorunuzu dinleyin sadece. Rabbim tekrar nasip etsin insaAllah😘