Kizlar 11 haftalik hamileydim bebegimin kalbi durdu kurtaj olmak zorunda kaldim simdi tekrar gebelik icin bi doktorum ilk reglini gecirdikten sonra kalabilirsin yeniden herkes bekle der ama rahmin kendini iyilestirir bu surecte reglin biter sonra kalmanda bi sakınca yok dedi ama cevremdeki herkes 3-6 ay yapma sakın diyor aklım karıstı bu durumu yasayip tekrar hamile kalanlar var mi