Suzan FundaMuminCoskun 32+5 tim karnım sertleşiyordu, acile gittim ve sancım çıktı. İlaç iğne serum... şu an 34+5 im
FundaMuminCoskun Deletedmom15257 benımde oluyo kendını topluyo bazen elımı koyunca duzelıyo ama sakıncalı dıyenlerde var doktora sormak lazım aslında
Denis19 FundaMuminCoskun bu soruyu geçen gün sorduğum için topa tutulmustum ne cahilliğim kaldı ne kiskancligim bi daha da sormadım kendini bilmezler var diye 🤗
Suzan FundaMuminCoskun o zaman bir sıkıntı olmaz canım ya tedirgin olma insan kendini alamıyor ki zaten elini karnına götürmeden 🙂 muhtemelen sona yaklaştıkça kasılmaları tetikliyordur
FundaMuminCoskun Suzan olabılır bende randevuya gdınce sorarım artık ama daha nerdeyse 1 ay var yenı gtmıstım doktora
Suzan Lilium ilkinde 50lere çıktı ikinci gün 90_100 arası çıktı canım. Ama adalat kullandıktan sonra normalde hep 20 - 25 düzeyinde çıkan nst değerim 0- 15 aralığına düştü
Denis19 [bilinmeyen] benimkide normal dedi de o yüzden kafam karıştı inşaALLAH hayırla alırız kucagimiza 🤗
Suzan Denis19 arkadaşın dediği gibi ağrısız genelde normal kabul ediliyor ama sıklığı önemli. Benim sancım 100 çıktığında bile hiç ağrı yoktu sadece sık sık ve düzenli Aralık’la sertleşme hissettiğim için gitmiştim
Suzan Denis19 2 3 günden ziyade tek bir gün içindeki sıklığı önemli. Mesela kasılma hissediyorsun dakika tut diğeri kaç dk sonra olacak. Benim 10 dakikada bir düzenli bir şekilde kasılmıştı. 5 dakikada bir olmuştu.