Fasulye-87 diyetisyene yönlendirdi doktorum. Aslında protein ağırlıklı beslenince şeker çıkmıyor diye bişey yok sadece dengelemeye çalışıyoruz yani verdiği listeye birebir uyduğum zamanda bir iki yükseldiği oldu bu tamamen plesentayls alakli bişey yani tatlı yedin diye illa şeker cikicak diye bişey yok çok sağlıklı beslendigin günde cikabir. Diyetteki amac ara öğün koymak çok aç bırakmadan az az ama sık sık yemek. Ama bu bana yaramadı kilo alamadım aksine verdim bebekte alamadı çünkü yetersiz bir listeydi. Zaten ben sadece kendim o listeye 1 hafta uyabildim. Sonrasında kendim ayarladım yediklerimi sabah yumurtami sütümü sebze yemegimi tam buğday ekmeğimi etimi balığımi yada tavuğumu yiyorum istediğim şekilde zaten hafta ilerledikce mide rahatsız olduğu için tıka basa yiyemiyosun. E hamilesin canın tatlı illaki istyo ve ya bir gün kendine hediye etmek istiyosun göz hakkidir kalıyor. Aşmadan beni tatmin edicek şekilde yiyorum cuma randevum var bebeğin kilo durumuna bakicam umarım duzelmistir.