Zala Kullandığınız ilaçları calsiyum,magnezyum,demir,d vitamini,balık yağı hangi vakitlerde kullanıyorsunuz?aç tok ?
yasemin257 Zala Ben 12de kalkiyorum bi ilacim var demir folik asit b6 felan o süt urunleriyle alinmadigi için bi saat bekleyip kahvalti ediyorum o arada tokken vitaminlerimi iciyorum
MucizeAnnesii Zala ah canım ben saat başı ilaç içiyorum neredeyse . Birbiriyle de etkileşime girmemeleri lazım . Sabah uyanınca tiroit . Kahvaltıdan sonra aspirin 1 saat sonra kalsiyum d vitamini . İki saat sonra kan ilacı . Akşam yemeği . Bir saat sonra kalsiyum . İki saat sonra kan ve multivitamin. Kan ilacı ve tiroit aç karna olacak şekilde diğerleri tok . 😭
MucizeAnnesii Zala bu arada vitamin ve kan ilacını yatmadan önce almak daha iyi diye biliyorum . İştah kontrolü sağlıyor .
yasemin257 Zala 22+4 haftalik. Evet trawma sonucu aliskanlik kaldi. Asla erken kalkamiyorum. Kendi kendime kalktigim oluyor ama cok arada.
Happylif3 Zala Benimde o civara denk geliyor. Bilmeden doğru yapıyormuşum. Ama kilo aldırıyor bunlar ya
Zala MucizeAnnesii ay cnm benim aynıyız aç karnına tiroid, kahvaltıdan sonra mg, aklıma gelirse d vitamini, akşamda 1 er saat arayla omega,demir ve calsiyum.
Zala yasemin257 yasemin257 9-9:30 gibi kahvaltınızı muhakkak yapın sonra uyuyun bu haftalardan sonra bebek gelişimi için
MucizeAnnesii Zala yalnız değilmişim 😀 kan ilacıyla tiroit ve kalsiyum etkileşime girmemesi lazımmış. Birbirilerinin emilimini engelliyorlar 👀
yasemin257 Zala dogum sonrasi bebegimi kaybettim ondan sonra oldu. Gözlerim felan bozuldu baya bisyler oldu. Sonra ilac tedavileri anca bu kdr iyi oldum. Cok șükür iyiym șimdi
Zala MucizeAnnesii calsiyumu uyumadan alıyorum ben. Allah yardımcımız olsun bi torba ilaç yaşlı neneler gibi gerçi ben 41 im yaşlı kategorisindeyim de sizi bilmem 😂🤣🤣🤣
MucizeAnnesii Zala yaşla alakası yok inannın annem benim kadar içmiyordur . Vücudumda kan 8 e düştü hayatım boyunca hiç 11 bile olmadı . tiroit genetik kalsiyum düşük çıktı . Yapı meselesi . 25 yaşındayım 👀
Zala MucizeAnnesii ay valla benim annemde çok kızıyo oda 39 unda doğurdu kardeşimi ve ne ilaç ne ultrason 27 yıl önce