Sngl27 Tevhide001 bende sleepy 1 numara aldım çok iyi olduğunu kullananlardan duydum ve araştırdım sağlıklı olan nadir bezlerden
Gulsumm32 Yunusemreninannesi aynen bnde öyle düşündüm bakalım canım daha var doğuma hayırlısıyla sağ salim olsunda
remkocc Tevhide001 bende aldım trendyoldan dün doğdu oğluşum şuan iyi gidiyor bı gün olduğu için kesinlikle öneriyorum diyemem ama ablamda kullandı iki çocuğunda gayet memnundu şimdilik bendede bı sıkıntı yok 😁
ozlemkrgnn Tevhide001 14 aylık kızıma doğduğundan beri sleppy kullanıyorum ne bi sızma nede bi pişik yaşadık ikinci bebeğimde de sleppy kullanıcam yine
CansuDemir Tevhide001 Oğlum 3750 doğmuştu, küçük gelmişti sleepy 1 no. Prima premium 1 no rahat olmuştu. Zaten 20 günlükken 2 noya geçmiştik. Sleepy de direk 3 no almıştım. Şimdi 27 aylık, sleepy 5no külot bez oluyor ama primada 4 de oluyor.
Sumeyrasalik Tevhide001 canim ben kullaniyorum 12 gun oldu dogum yapali ve 3 paketini de aldim simdi kucuk gibi gozukuyor ama tam oluyor bebegimin kilosuda 4 yakin henuz 2 ye gecmedim zaten 1 numrasi 2-5 kg arasi cokda memnunum 2 buyuk gelebilir
Sumeyrasalik tubiii0106 yenidogan bebekler icin tam ideal bence 2 numara buyuk gelebilir ben 1 numara kullaniyorum bebegimin kilosuda 4 yakin su an
19231923 [silindi] takıntı değil korkuyorum maalesef küçüklükten beri fotoğrafını bile görsem ağlıyorum gerçeğinde siz düşünün 🥴
19231923 Tevhide001 kaplumbağa dan küçüklüğümden beri korkuyorum maalesef fotoğraf dahi olsa görünce telimi bile fırlatmışlığım var o bezleri kaynanama bezlettim hep çocuğu bitince bezi değiştik😂