19231923 Tevhide001 bende ondan aldım kullandım fakat üstündeki fobim olan kaplumbağa resminden sonra kullanamadım 😂🤦♀️
tubiii0106 Tevhide001 sleepy nin 1 numarasi cok kucikms hep.2 numaradan basliyor sleepy kullancaklar bnde oyle ypcam canm 2 numara dan baslicam
Tevhide001 [silindi] 2 paket aldım şimdilik stok yapmadık eğer tenine gitmez memnun kalmazsam değiştiririm başka markaya geçerim düşünüyorum
Yunusemreninannesi Bende merhaba bebek seti aldim slipi nin icinde 20 tane 1 numara 20 tame 2 numara 3 paket yenj dogan islak mendil 10 tame alt acma bezi var baska bez almadim ilk 3 4 gun bunlar yeterli bebegim dogumca ona gore almayi dusunuyorum numarasini
19231923 Tevhide001 kaplumbağa dan küçüklüğümden beri korkuyorum maalesef fotoğraf dahi olsa görünce telimi bile fırlatmışlığım var o bezleri kaynanama bezlettim hep çocuğu bitince bezi değiştik😂
19231923 [silindi] takıntı değil korkuyorum maalesef küçüklükten beri fotoğrafını bile görsem ağlıyorum gerçeğinde siz düşünün 🥴
Sumeyrasalik tubiii0106 yenidogan bebekler icin tam ideal bence 2 numara buyuk gelebilir ben 1 numara kullaniyorum bebegimin kilosuda 4 yakin su an
Gulsumm32 Yeni doğan için 1 nmara alınacak demi bnde sleppy almayı düşünüyorum inşallah allah izin verirse
Yunusemreninannesi Gulsumm32 1 numara al ama cok toplu alma 20 li 40 li falan al o hemen biter zaten bebegine gore alirsin
ikizminikler Tevhide001 3 kilo üstüne 2 numarayı öneriyor sleppynin kendisi. Ben ikizlerim için 1 numara almış 3 kilo altıydı şimdi 3 kilo üstü oldular 2 numaraya geçicez
Yasemin0728 Tevhide001 bende sleepy almayi dusunuyorum canım 😊 stok yapan var mı varsa 1 numaradan kaç paket aldiniz
Tevhide001 Yasemin0728 Stok bilerek yapmadık 2 paket 1 numaradan aldım şimdilik. Tenine iyi gitmezse primaya geçeceğim.
-Ozlemcelik388 Bende sleepy merhaba paketi aldım daha avantajlı ☺️ içinde 1 numara bez 2 numara bez alt açma ıslak mendil var
haziranin25i Tevhide001 avuç içi kadar minnacık 🤗 Bebek çabuk büyüdüğü için ben çok almadım. Hepsiburada dan sleepy yenidogan bebek seti aldımm
Gulsumm32 Yunusemreninannesi aynen bnde öyle düşündüm bakalım canım daha var doğuma hayırlısıyla sağ salim olsunda
threestar Tevhide001 yenidoğan seti aldım içinde 20’li 1 no, 20’li 2 no var ama devam olarak 2 almayı düşünüyorum 1 çok küçük gibi geldi genelde de yorumlarda 2 alın diyorlar