Benim de rahmim sağa yatıkmış, hep sağ tarafta hissediyorum, kıpırtısına şükürler olsun☺☺ Hatta karnımda sağ tarafım şiş, sol inik, eşitsizlik var, doktor da ultrasonda sağ kısımda görüyor, Zaman'la yukarı çıkar dedi, sorun olmaz die düşünüyorum sizinkisi de👍