Kbrazcan 20.haftadayım Bebeğimi sağ kasığımda hissediyorum bazen toplanıp kalıyor şişiyor bi tarafım ve canım acıyor tabi canımın acıması önemli değil ama neden böyle oluyor kötü bişey olabilir mi bu haftalarda yukarı çıkması gerekmiyor muydu😢
Yoncaeroglu Kbrazcan okşa toplandığı yeri bide kendini kasma dar giyme bunlardan olabilir doktorunada görünmektefayda var tabi
NaimeYilmaz Kbrazcan karnı okşamak ovalamak rahmi uyarır erken doguma sebebıyet verır. Benim 30.haftamda cıktı yukarı daha cok erken.
Deletedmom15257 Kbrazcan cnm benimde öyle oluyor ben ovaliyorum ve ilk defa duydum öyle olduğunu dr söylediğimde bisi dememişti bence doktorlar bile farklı konuşuyor en iyisi sen dr söyle o sana gerekeni soyler ve bebek asagida oluyor buyudukce karna yetisiyo aslında yoksa bebk yukarı cikmaz detayliya girince sordum gayet olması gerektiği yerde dedi dr
Kbrazcan Yoncaeroglu hiç dar giyinmiyorum okşuyorum ama o kendi keyfi gelince sanırım düzeliyor İnşAllah doktora daha 1 hafta var gidince sorucam çok teşekkür ederim 💜
Yoncaeroglu NaimeYilmaz ben sürekli karnımı ovaliyorum öyle olduğunda 32 haftaligim bi sorun yaşamadım göğüs uçlarını oksamicaksin ellemiceksin karnı ilk defa duyuyorum degisik
NaimeYilmaz Yoncaeroglu Bende düne kadar bilmiyordum @[silindi] arkadaşı uyarmıs doktor o günden beri bende dikkat ediyorum 🌸
Yoncaeroglu Kbrazcan canım karnını ovala dediysem de toplandığı yeri kasteddim bunu galiba arkadaş yanlış anladı bana birşey olmadi sanada olmaz allahın izniyle ama önce doktoruna sor seninde için rahat etsin 🤗🤗❤
Duyguynrky Kbrazcan yorulduğun zamanlarda olur. Aşağıda yukarıda her yerde geziyor şuanda belirli bir yeri yok🙂 ayakta durmamaya dikkat et uzun süre. O çok etkiliyor ben bazen işim gereği 1-1.30 saat ayakta kalıyorum hemen aşağıda toplanıyor uzanınca (yan) yarım saat sonra düzeliyor
Kbrazcan Yoncaeroglu evet evet bende bebeğimi okşuyorum belki şeklini düzeltir diye 😂 ama hep sağ da sağ kasığım fena ağrıyor
Yoncaeroglu Kbrazcan benimde öyleydi şuanda da sırtım agriyo büyüdükçe hafta ilerledikçe biri geciyo biri başlıyo canım sağlıcakla dogsunlarda inşallah çekeriz hepsini 😍🤗
Kbrazcan NaimeYilmaz bende aradım bugün kendisine sıra almak için onda yapcan doğumu demi emin misin memnun musun 😂 bakayım ben memnun kalcam mı
NaimeYilmaz Kbrazcan ne zamana aldın? Cuma günü gidicem bende memnunum ıstedıgım zaman ulasabılıyorum pozıtıf guler yuzlu ne ıstıyorsan o yönde konusuyor senınle 😊 arkadasımda onda dogum yaptı . Kurban bayramında izne cıkıcakmıs ama habern olsun senın dogum denk gelmıyordur herhalde
Kbrazcan Deletedmom15257 ya banu çiftçi uygulamasında bu hafta için öyle diyor yani göbek bölgesinde olması gerekiyormuş ama benim aşağıda korkuyorum valla
Deletedmom15257 Kbrazcan yok cnm kork.a hatta bak ne oldu ben detaylidayken sordum internete yukarda olur diyo dedim dr gülde ben bile dedi internette bakinca kendimden supeleniyorum acaba olabilir mi diye dusunup kafayi yiyorum sakin dedi oralara girio bakma dedi eger düzenli dr gidersen zaten o dr bilir bebegin nerde olması gerektigini ve cnnfark edersen dr gidince direk bebegin oldugu yere bakiyor demi demekki sorun yok 😍
Kbrazcan NaimeYilmaz İnşAllah bende memnun kalırım ya ben aradım 13 haziran için eşim o gün müsait randevu sıkıntı olmasın diye şimdiden ariyim dedim 1 hafta sonra arayın tekrar dediler inşAllah sıkıntı olmaz sonra derler randevular dolu falan başka gün gidemem 😢