HemAnneHemOgretmen bukabu 26. Haftadayım geçen perşembe doktor kontrolüm vardı benim de kasık ağrılarım oluyor ve karnımın içi çok acıyor doktoruma sorduğumda normal bebek büyüdüğü için oluyor dedi ☺️☺️
Meriyus bukabu bende 29 haftamdayım benimde kasık ağrım oluyor kontrolm haftaya demekki görünen bir durum😕
Ipek0z bukabu 29+4 aynı sıkıntıyı yaşıyorum🤦🏻♀️ hem bebek büyüdüğü için hem de vücut kendini doğuma hazırladığı için olabilirmiş. Ama sıklığı çok önemli süresine ve sıklığına dikkat et🙏🏼
BusrAlpay_34 bukabu kasılman yoksa normal canm ben kasık agrısı yla hamıle kaldım 34+4 hala kasıklarım agrıyo
bukabu Meriyus bende valla endişeleniyorum idrar yolu enf fln olmasın diye 29 ocak bnmde kontrol gün sayıyorm
bukabu Meriyus bnm baZen sağ baZen sol ve dün ilk kez iki taraflıydııı tamam canım haberlerni bekliyorm bnm de 29 unda kontrol
Ebruuka Kuzum benimde ağrıdı 29 da şuan 30. Haftadayım hala ağrıyo sol Kasığım bacagimla karnımın birleştiği yer ama çok değil çok şükür yürüken felan hareket ederken ağrıyo uzanınca geciyo
bukabu Ebruuka bendd uzanıyorum sükür 5 dk ya geciyor ama tabi kasık olunca insan bi tedirgin oluyor hemen 🥺🥺 idrar yoluenf fln olmasnsa🙏🏻
Ebruuka bukabu her insan da var enfeksiyon şu içiyorsun felan gecmiyo yani doktorum gebe olmasan önemsenecek birşey bile değil demişti gebe olunca işte geçirmek zorundayız 2 3 kere toz kullandım tek kullanımlık faydası olmadı nasıl birşeymiş anlamadım gitti 🙄
Tugceonur bukabu briston hix sancıları korkma adet agrısı gibi olursa mutlaka doktora gidin bende 29+1 hastanede yatıyorum şuan
bukabu Ebruuka kacıncı haftadasınjz acaba ?🥰 Bnde de hiç belirti yok ama sağlık ocağında yaptırdıgım testte eser miktarda cıktı önlem almazsan artacak dedi su iç dedi ama ztn 2.5 litre iciorm dahası zehirlicek yaniiiii🥶