Sanırım nefes alıp vermekten daha çok su içiyorum. 🙈 Hep öyleydim alışkanlık meselesi biraz. Kendimden düşünürsem çok su içen insanlar genelde susadığı için içmiyor, direk içiyor yani 😌 Ama içemeyenler de susamayı bekliyor. 🤷♀️ Ben kahvaltıda ve yemek yerken de çok içiyorum. Uyanınca aç karına içiyorum. İçiyorum da içiyorum yani. 🙈