Kızlar ben iğnemi kendim vurdum burda görmüştüm ama şuan hatırlamıyorum kendisi vuranlar vardı . Eczacıda kendin vurabilirsin dedi tarif etti ve vurdum . Eşim çok kızdı kendim vurduğum için ve sadece igne vurduğum tarafta çok şiddetli ağrım var bacak , bel ve yumurtalıklarda bende çok tedirgin oldum normal mi bu kadar ağrıdı mı sizinde ?