tugce_25 39 haftalik oldum doğmuyor kızim 30. Haftada erkenden geliyodu ilaç fln durdurdular şimdi de gelmiyor denemediğim şey yok hurma çay sguat fln ağrım 3 haftadır var ama vurup geçiyor devami gelmiyor 😣 bnim için dua eder misiniz 🙏
Btm571 tugce_25 ahhh aynii ben artık dayanamadım 39+2 deyim bugün Meryem aba otunu suya koydum ondan sonra biraz bel ağrılarım başladı ama ne suyum var ne nisanim geldi
mavikelebek_ tugce_25 bende böyle bir post açacam mı acaba benimde erken doğum riskim var rahim ağzı yetmezliğinden 34+3 olduk darısı bana inşallh 😁😍
Egeeren Btm571 sogum baslamadan da ise yariyormu ot bende de var bekliyorum sanci gelince suya koymak icin 🤭
Btm571 Egeeren valla canım eskisine göre ağrım dahad açık oldu 5 gün önce 1 cm acilmam vardı Çarşamba gidcem bakalım kaç olmuş ama sanırım carmsabayi beklemez😂
Egeeren Btm571 yani bar mi suan baya agrin sancin . Dogumu baslatiyor ise meryem ana otu bende suya koyayim nasil niyet ediyorsun hangi dualari okudun
Btm571 Egeeren canım vala direk niyet ettim koydum suya bayada açıldı ama ot ağrım sabahtandir var ama doktora gitmiygem çok artimi giderim ama bilmiyorum yorgunlukatnda olabilirmi diye düşünüyorum eğer varsa sizde koyun isterseniz açılmaniz falan Varmı sizin
Egeeren Btm571 bilmiyorum 2. Dogum oldugu icin dr bakmadi direk doguma gircem ben 😅🥴 bende hic hastahaneye gitmek istemiyorum son dk yani evde yolda bile gelebilir hastahane fobim var resmen 🤭 dogum dan degilde insanlarla muhattap olmak istemiyorum kotu insanlar denk gelmez ins hic birimize
Btm571 Egeeren inşallah inşallah canim rabbim tek avazda kurtarır inşallah ama Meryem Ana otunu koymak istiyorsanız isterseniz deneyim olur belki benim açıldı da bakalım doğum olurmu bilemiyorum 🤭😂
Btm571 Birdenizhikayesi bir deneyin olur belki benimkia hala suda bu gece hareketlilik olurmu bilemiyorum bayada açılmış😂
Btm571 Birdenizhikayesi [url=https://hizliresim.com/cikoCz][img]https://i.hizliresim.com/cikoCz.jpg[/img][/url] söyle göstereyim size🤭
gamzetahsin Btm571 canim bnmde 40 haftaya 2 gun kaldi bnde onceden suya koydum okudum ufledim bayada acildi 40tan sonra suni verilcek insallah faydasini goruruz bnde onceden koydum suya kisinin kndi okumasi daha makbul diyorlar ama bakalim
Egeeren Btm571 bendekide bole kalun budakli tohum lu mekkeden. Bu sabah koydum denemekte fayda var bakalim olcakmi etkisi 🤭 ☺️