Meralalyayaz
Benimde haftaya çatı muayenem var orada belli olacak sezeryan mi normal mi Ama ben kendi isteğimle sezeryan düşünüyorum dedim doktoruma o da haftaya konuşuruz ama ben zatn 39. Haftaya kadar sezeryan yapmıyorum dedi şuan 37+2 yim bakalım kısmet diyorum bayramdan birkaç gün önce alsa sezeryanla iyi olur sankim 🙂