Ezgiiiii hiiii ama soyle soylim ayni hisler bende de oluyor o yuzden korkma diyorum sanki acilmam olmus givi suyum gelmis gibi ne bilim ayagi kalktigimda leke kan gelmis gibi sanirim bebislerimiz buyudukce bunlar normal seyler doktor randevum bugundu korkulcak brsey yok dedi.. sende kendini kasmamaya calis psikolojik olarak sana oyle geliyor bence 😏