Seda_19 insallah insallah 🙏ama napalim normal de isterim tabi de çok korkuyorum o suni sancidan agridan kivranmaktan ama sezrryanda ağrın acin yok bi bakiyosun doğmuş 😂sonrasinda ağrın olur tabi illaki ama ağrı kesici falan yaoiyolar ya en fazla 1 hafta çekersin oturmada kalkmada yatmada zorlanirsin hep aynı acı kalicak diye bisey yok sonuçta 😂hakkimizda hayırlısı olsun insalalh 😇