Merve_demir bende 34+4 günlüğüm 🥰 bebek kanala girmişşş kahverengi lekelenmem geliyor. Aklıma geldikçe içim içme sığmıyor. İlk gebeliğim hala inanamıyorum bebişimim olacağına bazen unutuyorum çünkü rüya olacak kadar çok güzel bir duygu❤️ doğumda yaklaştıkça hem korku, hem heyecan, sevinç, hepsini dolu dolu yaşıyorum rabbim herkesee ama isteyen herkesee bu duyguyu yaşatsın❤️ Doğurmadan böyleysek doğduğu an nasıl bir duygudur acaba deli gibi merak ediyorum 🙃