Leylaaa38 ben de yaşamıştım aynı durumu, ama benim cok fazlaydı 4 gün hastanede yattım ikiz bebekti, biri sağlıklı değilmiş düşürmüşüm kanama o yüzdenmiş ama doktorum tüp bebek oldugu için böyle kanamalar cok normal, pembe ve kahverengi ise hiç stres yapma, kırmızı ise görüşelim demişti şükürler olsun bir daha yaşamadım sen hiç korkma. Şimdi bu hafta keseyi görmeye mi gideceksin ❤️🙏