Leylaaa38 Kızlar şimdi tüp bebek transferden sonra haftalık nasıl hesaplanıyor?🙄 son adet tarihim 20.12.2020 transfer tarihim de 07.01.2021 kaç haftalık oluyorum 🙄 Şimdiden teşekkürler kızlar❤️
Bsmlh Leylaaa38 adet tarihinden baz alınıyor canım ama ölçümlerde 7 haftada bebek görüldükten snr uyumunda bakılıyor bazısı attığı gibi tutuyor bazısı 4.günden sonra pozitif adlınızmı
nilsmother Leylaaa38 daha önceden döllendirilip transfer edildiği için transfer sonrasına göre hesaplamalısın canım bnce
Suzii-90 Leylaaa38 son adet tarihinden hesaplanıyor canim doktorlar hep son adet tarihini soruyorlar tup bebek olduğunu da söylüyorum
Yasemin301 nilsmother tup bebekte olsa adet tarihine gore hesap yapilir zaten surec normal yumurtlamayla ayni ilerliyor döllenme de öyle
Bsmlh nilsmother öyle birşey yok yumurta anneden alınıp dollenıp geri koyulması günler bulmuyor sadece yumurta spermle buluşup bölünme dedıklerı çatlama dedıklerı olay dısarıda oluyor o yüzden adet e göre hesaplanıyor
mercimeginanne Leylaaa38 20 Aralık’a göre hesaplıycaksın :) şuan 29 günlük gebesin o da 4 hafta 1 gün yapar. Uygulamaya adet başlangıç tarihini yazarsan otomatik hesaplar zaten o :) kanaman ne oldu düzeldi mi???
Leylaaa38 mercimeginanne kanamam düzeldi kuzum çok teşekkür ederim sorduğun için ve hesapladığın içinde sağol😘
NefesDeniz Leylaaa38 20 Aralık tarihine göre hesaplama yapman gerekiyor🤩 Nasıl oldun herşey yolunda dimi lekelenme vs oldu mu yine?