Hatira bende sertlesme cok oluyor ama genelde sabahları agrım oluyordu 3 hafta once nts de agrı fazla cıkmıs yatıs verdıler erken dogum olabılır dıye 1 gun yattm serum taktılar cıger gelıstırıcı iğne yaptılar agrı hafıfleyınce taburcu ettıler bugun kontrolum vardı bebek sertlesıyor mu yıne dedı evet dedım yıne senı nts ye baglayalım eger agrın cıkarsa yıne yatıs verılebılır dedı 😱 yarın nts ye gtcem