ZeynepKeke Hayır😊Benim sancım olduğu için rahim ağzı uzunluğumu ölçerken hazır bakmışken çatımada baktı.Ama ben çok korktuğum için sadece 1 parmakla çatı muaynemi yaptı.Başka bir başlıkta da anlattım şimdi.Asistan ellerimi sıkı sıkı tuttu,selda hanım bir bebeğe davranır gibi nazikti.Sarıldım asistana( ki öncesinde ufak atışmıştık) nasıl dua ediyorum anlatamam🙈🙈
Bana epiduralli normal doğumu başarabilceğimi söyledi.Detaylarını anlattı.Senden çok çok beter hamilelerimi bu şekilde doğurttum dedi ki istese asla uğraşmaz.Ama tercihi bana bıraktı tabi.21 inde izne çıkıyorum o zamana kadar doğurursan buradayım ama sonra yokum dedi.Bende sizden başkasıyla normal doğum yapamam dedim😅
İnşallah ben gidene kadar gelir dedi.Çünkü 40. Haftam bayramın ilk günü doluyor.Nasip artık🙂
Kesinlikle selda hanımı tercih etmenizi öneririm.