ZeynepKeke
Merhaba, Ben 6 ay önce Selda hanımla normal doğum yaptım, Selda hanıma gitmemin sebebi, normal doğumu destekliyor olmasıydı. Normal doğum yapmayı çok istiyordum, ilk muayenede normal doğum yaparım dimi demiştim hatta 🙈 Selda hanımda çatı muayenesinden sonra müsaitse vücudun tabikide yaparsın, zaten bizde doğal olanın yanındayız, lakin sezeryan gerekirse de çok da güzel sezeryan yaparım demişti 😌 Normal doğumdan asla korkma, inan öyle güzel bir mucize ki.. Kendine güven. Bu forumu okuyan Medilife da normal doğum yapıcak herkese bir tavsiyem var. Kesinlikle Fatma Ebeyi bulun o kadar tatlı ve güleryüzlü 😌 Son olarak hastane gayet temiz, biz vip odada kalmıştık artı bir ücretle, personelde çok ilgili.